12 Aralık 2009 Cumartesi

Evde Chai Tea Latte Keyfi :)


Son zamanlarda favori içeceğimiz haline dönüşen Chai tea'yi evde yapmanın kolay yolunu buldum. Hem de günde en az 2 kere içmek isteyebileceğim bir tat olduğu düşünülürse ekonomik. :)) Bu harika tadın içinde neler mi var? Zencefil kökü, tarçın kabuğu, kakule, karabiber, karanfil anason ve siyah çay. Wholefoods'ta dolanırken çay reyonunda görünce hemen sütü mikrodalgada ısıt, içine 1 adet poşet chai at, biraz da şeker tamamdır daha önce niye düşünmedim dedim ve sonuç harika. Tabi ki bunun karton kutuda sıvı şekilde içilmeye hazır olanları da var ama içinde citric acid gibi katki maddesi var. Bu yöntemin daha sağlıklı olduğu kesin :) Bir de tip vereyim bu Tazo caylar Target'ta zaman zaman indirimde 1-2 dolara bulunabilir. İyi haftasonları..

5 yorum:

#dailyela #elos dedi ki...

TAZO caylara bayiliyorum ama hep karisik paketleri varya onlardan almistim simdiye kadar. Organic Chai yide hemen deneyecegim;-)) Tazo nun "white tea"si de super. NY buzzzz gibi galiba hava durumuna gore...Iyi pazarlar..

ZencefilliÇörek dedi ki...

shopping mage'cim mutlaka dene ;)valla buz buz donuyoruz :))

Yelish dedi ki...

Bende cok sever ve hep alirim bunu :)
Sadece Targetta bulabildim .
Bu arada sicak yapmadim hic , buzlu yapiyorum genelde ve muhakkak half&half koyarak.
ayy canim cekti simdi... :)

Crebro dedi ki...

Lezzetli diyorsan denemek lazım.

Stil Direktoru dedi ki...

Tazo çok severiz biz canım Ömer özellikle hastası burada Starbucks'da satıyorlar ama macro marketlerde de arada görüyorum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails