2 Temmuz 2010 Cuma

Amerika'da Arap sabunu sorunsalı ve beyaz kalıp sabun :)


Evet burada bildiğimiz anlamda arap sabunu yok. Ona en yakın yada onun yerine kullanabileceğimiz şey;yukarıda resmi görülen sıvı arap sabunu. Tr'daki ahşap temizleme sıvı sabunlarının aynısı. Şimdi bu yazıyı okuyan ve koskoca Amerika kıtasının herhangi bir yerinde herhangi bir Ortadoğu bakkalında tesadüfen arap sabunu bulmuş yada bulabilenler olabilir. Ama yazının başında da söylediğim gibi genelde bulunmuyor/rastlanmıyor.

Aşağıdaki resimse;bu sabah evimize çok yakın Türk bakkalında gördüğüm ve anında "ben beyaz safi sabun kokusunu özledim" düşüncesinden yola çıkılarak hemen alınan Hacı Şakir beyaz sabun :)) Planım mı; haftasonu beyaz sabunun özlediğim kokusunu içime çeke çeke bütün koltukları ve halıları silmek.. :)))


2 yorum:

gly dedi ki...

ilahi zencefil diyorum. ben soyle guzel bi hamam keyfi yapmayi planladigini dusunmustum.
sana iyi eglenceler hafta sonu

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))))))
hadi o zaman kolay gelsin diyorum..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails