15 Mart 2010 Pazartesi

Zayıflamada yeni trend Skechers shape-ups :)


Evet rejimler ve form tutma planları hep pazartesi başlar dimi? Ben de bugünün anlam ve önemine uygun şekilde yeni ayakkabılarımı göstermek istedim :)) Bu çok özel ayakkabı içinde tanıtım broşürü ve cd'si ile geldi :)) Özelliği ise kumda yürüyor hissi veren özel taban maddesi. Böylece kasları uyarıcı etkisi ile sıkışlaştırıp toparlıyor ve selülitleri azaltıyor. Ayrıca yürüyüş esnasında vücudun duruş şeklini ve dolayısıyla kan dolaşımını da düzenliyor. Deneyip sonucu yazarım artık :)

7 yorum:

piya dedi ki...

selammmm bu ayakkabı ile ilgili biraz bilgi verirmisin? almayı düşünüyorum da emin olamadım :)))

ZencefilliÇörek dedi ki...

ayakkabi aynen yazdigim sekilde, giyerken bacak kaslarinin calistigini hissediyorsun, amacin bacak kaslarinin sıkılasması ise evet duzenli kullandiginda ise yariyor diyebilirim. ama amac zayiflamaksa hem yiyip hem bu ayakkabiyi giymenin faydasi pek yok.. :)

Adsız dedi ki...

ooo ok I get your point :)))) bide New Balance cikarmis Tone Shoes diye surekli yuruyorum buyuzden ilgimi cekti, bilgiler icin tesekkur ederim :)

Adsız dedi ki...

merhaba
ayakkabıyla ilgili araştırma yaparken blogunuza rastladım, sanırım üzerinden yeterli zaman geçmiş :) faydasını gördünüz mü?

kemalpasatatlisi.com dedi ki...

merhaba,
shape ups ayakkabıları nerden aldınız? ben de almak istiyorum, sevgiler..

kemalpasatatlisi.com dedi ki...

slm
Amerika dasınız sanırım, sonradan gördüm, orada almak sorun değildir:) Türkiye de her yerde yok ne yazık ki:))

Adsız dedi ki...

slm bende bu ayakkabıyı yeni duydum almak istiyorum karar veremedim ama Boyner Mağzalarında satılıyor ..............

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails