16 Ekim 2009 Cuma

Mim :)



Moda Gezegeni tarafından mimlendim. Bakalım neler sorulmuş;

1-Bloğuna neden bu ismi verdin?
Bloga başlarken ne tür bir blog olacağına karar vermemistim sonra karışık olsun dedim. İçinde yemek tarifleri de olacağı için başta iki isim düşünmüştüm; zencefilli tatları çok sevdiğim için zencefilli kurabiye ve sevimli geldiği için ayçöreği ama bu isimler alınmıştı. Ben de o zaman zencefille çöreği birleştireyim bari dedim :) Bir diğer neden de zencefil çok eski bir baharat ve kelime kullanımı itibariyle de zengin, ceşitli, çeşnili şeyleri çağrıştırıyor ki bunlar da blogumun içeriğine çok uyuyordu.

2-Blog yazarken star tribiyle istediğin,olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Hayır herhangi bir yerde yazabilirim ama önemli olan o anda keyfimin yerinde olması. Yazarken yanımda şöyle içecek hoş birşeyler olursa da güzel olur. Bir de mutlaka güzel bir müzik olmasını isterim sessizlikte yazmaktan pek hoşlanmıyorum.

3-En son satın aldığın garip şey?
Himmmm bir düşüneyim yok ben pek garip birşey almam. Genelde kullanılabilecek şeyler olsun isterim :)

4 -Şeker gibi olduğun anlar?
Alışverişten sonra, sevdiğim şeyleri yiyip içtikten sonra, süslenip püslenip aynada kendimi beğendigimde, sevdiğim dizi, film vs.yi izlerken bu liste uzayıp gider.

5-Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
aklıma gelmiyor ama genelde herşeyi sorabilirsin, istediğime cevap veririm :)

6-Aynaya bakınca gördüğün?
It depends on how you look at it - Nasıl baktığına bağlı diye bağlasam :))

7-Kendini okutan blog dediğin?
Belli bir çizgisi olan, kendine özgü, taklit ve yapmacık olmayan bloglar

8-Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
her yerden çıkabilirim belli olmaz :)

Çizim:http://www.thatsfit.com/tag/fit-at-home

Ben de sevgili Ayse, Esra, Pelin ve Aybike'yi mimliyorum. Kolay gelsin :)

3 yorum:

pelince dedi ki...

Mim cevaplarını keyifle okudum,mim cevapla konusunda pek başarılı değilim :) düşündüğün için çok teşekkür ediyorum..

öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

öncelikle 6. cevabın benim daima savunduğum tek sözümdür.

4. cevaba çok gülümsedim , ama haklısın gerçekten de :))))

çok sevgiler zencefillim..
iyi pazarlar..

yonca dedi ki...

Perfect! Mim Gezegeni'nin sorularina verdigin cevaplari buyuk bir zevkle okudum. Yazarken muzik dinlemek ve keyif veren seyler yemek/icmek ortak zevkimiz:)
Guzel bir hafta dilegiyle..
Sevgiler,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails