7 Kasım 2009 Cumartesi

Ganimetler :)



Geçen gün yolum Target'a düştüğünde bu ganimetleri topladım döndüm. Her kadın gibi ben de makyaj ve kozmetik ürünlerine karşı koyamıyorum:)) Aslında amacım Salıncakta İki Kişi'nin bahsettiği fuşya rengi ruju bulmaktı. Onu bulamadım ama bunları buldum ben de :) Physicians Formula ürünlerini severek kulllanıyorum. Organik rimel ve baked ıslak ve kuru farları henüz denemedim ama rujlar hakkında yorum yapabilirim. Revlon 457 vahşi orkide'yi gerek rengi gerekse dokusu ve nemlendirici yapisiyla sevdim. Revlon 020 fiercely fushsia-şiddetli fuşya- rengi cream gloos ise renk olarak çok hoş ve iddialı yalnız dokusu hemen hemen bütün dudak parlatıcı özellikli rujlar gibi biraz yapışkan ve kolay çıkmıyor. Ama yine de rengini sevdim :)

4 yorum:

nazo dedi ki...

güzel günlerde kullan canım.. Amerika'nın özlediğim yanı bu işte; gir markete herşeyi al çık, üstelik makyaj malzemesi almak gibisi yok. Revlon rujları 2 dolara almıştım gelirken :))

Pebbles dedi ki...

Güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

gule gule kullan cicilerini. Physicians formula'nin organic serisi gercekten cok basarili, ozellikle aydinlatici alliklarini yiyerek suruyorum desem yeri var, her ay allik biter mi?, ben bitiriyorum iste :) fusya rengi ruju da ben alip sana gondereyim, icimde kalicak yoksa :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Gule gule kullan ;)Bu arada buralardan olan bir blogla tanismak iyi oldu...Hic bitmeyen Amerika indirimlerini takip etmek pek ekolay olmuyor...Ben de philadelphiadayim...Gorusmek uzere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails