11 Nisan 2010 Pazar

Yalancı Kazandibi


Bu tarifle hem yalancı tavuk göğsü hem de kazandibi yapıyorum :)

-yarım lt süt (2,5 su bardağı/cup)
-3 fincan toz şeker*
-2 fincan un*
-1 paket vanilya/1 tsp vanilla extract

*Türk kahvesi fincani

Malzemeler muhallebi şeklinde pişirildikten sonra ısıya dayanıklı bir kaba aktarılır ve üzerine toz şeker serpilir. Fırının ızgara ayarında üzeri kızarıncaya- orjinalinde ateş üzerinde çevrilerek şeker yakılır-kadar pişirilir. Biraz ılınınca buzdolabına kaldırılır ve en az 2 saat bekletildikten sonra rulo şeklinde sarılarak servis yapılır. Miktarı arttırmak için malzemeler 2 katına çıkarılabilir.



7 yorum:

gly dedi ki...

cok guzel gorunuyor, ellerine saglik. canim cekti simdi, cok severim ben kazandibiyi. anlattigin kadariyla cok zor gorunmuyor, ama ben burda ne zman muhallebi yapsam illaki dibi tutuyor. o yuzden muhallebi yapmayi sevmiyorum.

Stil Direktoru dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Esra Solomon dedi ki...

Canim cok guzel gorunuyor, sutlu tatli istedigim animda super olsu bu tarif:) Rulo yapilmasi kolay oluyor mu? Yani bu karisim tepsiye yapismiyor mu? Keske benim gibi tatli yapma ozurluler icin daha detayli yazsan! Ellerine saglik:)

Esra Solomon dedi ki...

Bir de rulo yapinca yanik kisim rulonun icinde kalmiyor mu, resimde ustte kalmis.

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika olmus harika.Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.

yonca dedi ki...

Mmm.. Cok lezzetli gozukuyor. Eminim tadi da oyle. Yalanci tavuk gogsunu SIKCA yaparim. Ama kazandibini uzunca bir zamandir yapmadim. Canim cekti simdi:)
Bir suredir goremedim seni sitemde. Nasilsin?
Gonlunce, guzel bir hafta sonu gecirmen dilegiyle...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ODULLENDRILDINIZ...http://birazgercekbirazhayal.blogspot.com/2010/05/sweet-blog-odulum.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails