26 Eylül 2010 Pazar

Tortilla'dan Beyti

Tarif buradan aynen uyguladim. Ben koyun kıyma kullandım ve maydanoz ekledim. Bir dahaki sefere şiş kullanılan versiyonunu da deneyeceğim. Evde kebap keyfi için çok pratik ve hızlı bir çözüm. Tortillla yerine lavaş da kullanılabilir.

4 kişi için
*6-8 adet büyük tortilla
*yarım kg kıyma
*1 adet orta boy soğan
*yarım demet maydanoz
*1 yemek kaşığı salça
*tuz, karabiber

*üzeri için sarımsaklı yoğurt ve yağda kızdırılmış toz biber

Önce iç malzemesi hazırlanır. Pişirilen kıyma tortillaların bir kenarına serilir ve rulo şeklinde sarılır. Rulolar 4-5 cm eninde kesilir ve fırın tepsisine dizilip tortilllaların yanmamasına dikkat edilerek önceden 400F/200C ısıtılmış fırında 10 dk pişirilir. Sarımsaklı yoğurt ve kızgın yağla servis yapılır.

3 yorum:

Pirlanta kutusu dedi ki...

Superrr olmus Ben de denemeliyimm

pelince dedi ki...

Asla aklıma gelmezdi ,süper gözüküyor ... afiyet olsun ;)

balböcükleri dedi ki...

vaaav nefis olmuş belli.sarmısaklı yoğurtlada daha bir nefis olur.ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails