28 Şubat 2009 Cumartesi

İstinye Park Mall


Sevgili Bir Dut Masalı 'nda gördükten sonra Istanbul'a geldigimde mutlaka gitmeliyim dediğim İstinye park mall'a arkadaşım Saba ile gittim sonunda. Oldukça büyük bir alana yayılmış olan alışveriş merkezini gez gez bitiremedik neredeyse. Kapalı ve açık alışveriş merkezi konseptini birlikte taşıyan İstinye park'ta Gap, Guess, Calvin Klein, Nine West, Dkny, Banana Republic, U.S.Polo, Rainforest cafe gibi birçok Amerikan markası da mağazalarıyla yer alıyor. En alt kattaki İstinye pazarı da mutlaka görülmeli :)




3 yorum:

pelince dedi ki...

Bende çok sevmiştim İstinye parkı,ne güzel gezmişsiniz...

Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

canım benim,
sefaların çokolsun..
biraz enerji yüklesem de yine gitsem :(
ama daha böyle aktivitelere zamanım var ne yazıkki
BEN SENİ AMERİKADA SANIYORDUM :)
çk svglr... :))

ZencefilliÇörek dedi ki...

pelın'cım evet cok guzel degıl mı?

nunu'cum evet canım bır sure buradalarda olucam. en kısa zamanda guzel gezılerıne yenıden baslayacaksın ınsallah :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails