18 Şubat 2010 Perşembe

Poğaça Krizi :)


Tarif Değişik Tatlar'dan, eksik malzemeye rağmen çok güzel oldu. Evde poğaça gibi tuzlu tatlar olması hem kahvaltı için hem de atıştırmalık birşeyler istendiğinde en çok aradığım seçenekler arasında. Tr'da olsam mahallemizin meşhur kurabiye fırınına gider yağsız, şekersiz, kalorisi neredeyse sıfır olan anasonlu gevreklerden alırdım. Ama burada ne yazık ki böyle bir şansım yok. Ben de zaman zaman evde kalori değerini ayarlayabildiğim tuzlu gevrek niyetine yiyebileceğim alternatifler oluşturuyorum. İşte bu da onlardan biri oldu. İçine koyulan yağ miktarını azalttım. Çok az zeytinyağı kullandım sadece. Mısır unu poğaçaya güzel bir renk ve doku kazandırıyor, uzun zamandır keklere ve tartlara katıyordum ama ilk kez poğaça'da denedim. Sırada sanırım kurabiyesi ama daha once mısır unlu tuz kek var :))



5 yorum:

Pirlanta kutusu dedi ki...

ellerine saglik, benim de canim istedi :)

gly dedi ki...

cok guzel gorunuyor,ellerine saglik.
pogacayi cok seviyorum ama yapmasindan pek hoslanmiyorum, bana zor geliyor. PirlantaKutusu cok guzel yapiyor, onunkiyle idare ediyorum bende.

pelince dedi ki...

çay ve kahveye ne çok yakışır....ellerine sağlık...

Sevgiler..

A. dedi ki...

Blogları atlaya atlaya buraya geldim,New York hastası olan biri için sabahın köründe Allah'ın bi lütfu heralde diyorum :DÇok sağlam blog
Cool
Ashley

Unknown dedi ki...

bende senin gibi tr'de olsam soyle yaparim boyle yaparim diyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails